Bridge to Bridge loop

Onze organisatie is ruim zes jaar geleden opgericht door Jurgen en Stefan en inmiddels uitgegroeid tot een team van zeven man en een kantoorhond. Bij ons staat persoonlijke oprechtheid, kwaliteit van werk maar bovenal plezier voorop.

Wat gaan we doen?

Op zondag 15 september gaan wij 5 km lopen tijdens de Bridge tot Bridge loop in Arnhem. Dit hele weekend staat in het teken van hardlopen, herdenken en het vieren van de vrijheid. Niet alleen willen we het gevecht om de John Frostbrug herdenken maar ook de dagelijkse strijd tegen kanker.

En waarom?

Jaimy van Boxel was zo’n doorzetter. Helaas heeft hij de kanker niet overleeft maar zijn optimisme wordt wel blijvend gedeeld door Stichting Jaimy. Dit dragen wij graag een warm hart toe en daarom lopen wij mee voor alle kankerpatiëntjes die met geld, goederen en speelgoed worden bijgestaan door deze stichting.