Gran Fondo Mont Ventoux

Sponsor Wielertocht Mont Ventoux

Kijk ‘m eens stralen. De Reus van de Provence ligt op jou te wachten! Een pittige klim, de hitte, de vermaledijde wind… alles is aanwezig om van deze beklimming een onvergetelijke ervaring te maken. Zin in een uitdagend en sportief fietsavontuur voor het goede doel? Lees dan verder!

Fietsen voor het goede doel

Op zaterdag 1 juni 2019 vindt de ‘Gran Fondo Mont Ventoux Beaumes de Venise’ plaats. 170 kilometer schoon aan de haak, een legendarische en prachtige wielertocht. Ben jij wielrenner, heb je zin in deze klim én wil je Stichting Jaimy en Stichting Gaandeweg sponsoren? Met een minimale sponsorinbreng van 500 euro kun je al meedoen! Vraag familie, vrienden en collega’s of ze jou (en daarmee ons) willen steunen en we maken er met elkaar een onvergetelijke ervaring van!

Voor meer informatie, klik hier (rechts boven kun je kiezen voor ‘Nederlands’).

Stichting Jaimy en Stichting Gaandeweg?

Samen met Stichting Jaimy formeren we graag een wielerteam dat deze sponsor wielertocht met ons wil aangaan.

Stichting Jaimy voorziet de 7 oncologische centra in Nederland van speelgoed om het verblijf van kinderpatiëntjes minder zwaar te maken. De stichting is door de initiatiefnemers vernoemd naar hun zoon Jaimy, die op 9-jarige leeftijd overleed aan kanker.

Stichting Gaandeweg organiseert weekenden en vakantieweken voor gezinnen waarvan een kind kanker heeft. Tussen de zware behandelingen door kunnen gezinnen even op adem komen om er daarna weer tegenaan te gaan.

Alles wordt geregeld

Wij hebben beslag weten te leggen op 50 startbewijzen voor deze populaire Gran Fondo-tocht, dus de eerste 50 aanmeldingen worden altijd gehonoreerd! De eerste  wielrenners hebben zich al aangemeld.

Inbegrepen bij het startbewijs:

• Bewegwijzerde route + parcoursplan
  • Pech ondersteuning en EHBO
  • Uitgebreide bevoorrading
  • Tijdsopname met chip
  • Stuurnummer
  • Medische service
  • Een leuk aandenken
  • Algemeen klassement + klassement per categorie
  • Diploma (GOUD-ZILVER-BRONS)
  • Pasta aan de finish

En wat we ook regelen:

• Jouw fiets brengen wij naar de locatie. Je hoeft dus geen 1200 kilometer te rijden, je kunt relaxed en voordelig met het vliegtuig naar Marseille en tóch op je eigen fiets meedoen. We zorgen ervoor dat donderdagavond 30 mei jouw fiets al op locatie is, zodat je op vrijdag 31 mei het parcours kunt verkennen als je dit wilt.
  • We zorgen voor accommodatie in de buurt van de Mont Ventoux. Hiervoor geldt “wie het eerst komt, wie het eerst maalt”. We gaan hierbij uit van aankomst op  donderdag 31 mei en vertrek zondag 2 juni 2019.

Natuurlijk mag je het bovenstaande ook allemaal zelf regelen, alles in goed overleg. We willen het jou in ieder geval graag zo makkelijk mogelijk maken, omdat we het geweldig zouden vinden als je ons wil sponsoren.

Kosten en aanmelden

De kosten voor deelname (dus los van de sponsorinbreng) zijn afhankelijk van wat je geregeld wilt zien door ons. We zijn nog druk bezig met het uitdenken en doorrekenen van de mogelijkheden. Wordt vervolgd dus! Geef je alvast op, want dan weet je zeker dat je erbij bent. De praktische en financiële afstemming volgt middels persoonlijk contact. Mail je naam, contactgegevens en wensen naar info@stichtingjaimy.nl en of tonny@stichtingjaimy.nl en we nemen z.s.m. contact met je op.