Spetterkamp bij voetbalvereniging SML

het jaarlijkse spetterkamp. Een weekend vol voetballen en plezier voor de jeugd van de club. Tijdens het toernooi was er ook een loterij waarmee een volledig gesigneerd Vitesseshirt gewonnen kon worden. De opbrengst hiervan is het mooie bedrag van €400,- geworden en is geschonken aan stichting Jaimy. Persoonlijk en als bestuur van stichting Jaimy en de kinderen met kanker wil ik de organisatie van het spetterkamp hier enorm voor bedanken. Het was geweldig mooi om deze actie te ontvangen.

Een bericht van een ouder en organisatie van het Spetterkamp. Daar kunnen wij alleen maar trots op zijn.

Wij mogen dankbaar zijn dat onze kinderen gezond zijn en mee kunnen doen aan Spetterkamp. Daarom helpen wij Stichting Jaimy Van Boxel graag om kinderen met kanker ook even gewoon kind te laten zijn. Liefs van SML Spetterkamp, alle ouders en hun kinderen.