BEKERFINALE VITESSE - AJAX

Na supportersinitiatief “de hele stad Geel-Zwart” nu ook fanshirts!

In aansluiting op de zeer succesvolle sfeeracties vanuit de supportersgroepen, zijn er binnenkort ook speciale fanshirts verkrijgbaar. Dit om de hele stad nog meer Geel-Zwart te laten kleuren op en rond 18 april a.s.; de dag van de TOTO KNVB Bekerfinale 2021 tussen Ajax en Vitesse. Daarnaast is het tevens een herinneringsshirt en laten we hopen op een zeer goede herinnering.

Het initiatief in deze ‘aanvulling’ werd genomen door een samenwerking tussen een aantal voornamelijk Arnhemse ondernemingen. “Helaas konden wij in eerste instantie niet helemaal 1-op-1 meeliften met de posters en vlaggen i.v.m. de belangen en rechten rond het ontwerp. Maar we hebben vervolgens wel door kunnen pakken op het thema “heel de stad Geel-Zwart”, aldus Mark Bosch (DSE Teamwear) en dat was vooral onze allereerste intentie en doel!

Het gaat ons met name om het versterken van het cup-koorts-gevoel en het vooral nog meer Geel-Zwart maken van onze stad tot en met de bekerfinale. Wijzelf zijn dan ook rasechte Vitesse supporters met een ‘geel swert hert’. Juist nu, in deze voor ons als ondernemers en ook uiteraard voor iedereen, zware en bizarre tijd. Een tijd waarin we o.a. nu dus de bekerfinale niet mogen beleven en of vieren zoals we dat zo graag zouden willen.

Groot deel van de opbrengst naar goed doel; Stichting Jaimy.

Om onze juiste intenties te bekrachtigen hebben we dan ook direct besloten om de prijs zo laagdrempelig mogelijk te houden en  een groot deel van de opbrengst af te staan aan de Arnhemse Stichting Jaimy. De Stichting voorziet de 5 kinderoncologische centra in Nederland en de kinderafdeling van het Rijnstate ziekenhuis te Arnhem van geld en goederen, in het bijzonder speelgoed, om het verblijf van de patientjes wat minder zwaar te maken.

Wat ons betreft  kan ook deze aktie niet succesvol genoeg zijn dus, maar laten we vooral ook hopen op een fantastische bekerfinale op 18 april aanstaande!

Limited Ediion

De shirts zijn er voor zowel volwassenen als kids leverbaar en zijn inmiddels in de voorverkoop. Deze kunnen besteld worden via www.dse-teamwear.nl/product/bekerfinale-shirt-2020-2021. Naar keuze wordt het dan verstuurd of Corona-proof worden afgehaald. Wees er wel snel bij, want de actie is helaas gelimiteerd gezien de korte aanloop naar de finale en alle noodzakelijk (druk-)processen.