Speelkamers UMCG Groningen

stichting jaimy voor kinderen met kanker kwam op bezoek en niet met legen handen. Nee, we werden overladen met prachtige cadeaus voor al onze speelkamers. Super mooie Playmobil huizen; van politiebureaus tot mooie woonhuizen. Naast diverse mooie spellen, hebben we meerdere Jooki’s gekregen. Deze revolutionaire Wifi-speaker maakt muziek terug toegankelijk voor iedereen, ook de kleinsten. En als dat nog niet genoeg was, kregen we ook nog eens mooie babygyms voor op de afdelingen.

Je kunt het wel voorstellen, we waren zo blij als een kind. Wat waanzinnig dat we al deze mooie cadeaus in ontvangst mochten nemen voor de kinderen hier. We zijn Stichting Jaimy dan ook meer dan dankbaar voor deze geweldige gift!!!!