Adopteer een kamer

wordt een nieuwe afdeling gerealiseerd van in totaal 57 kamers. De kamers worden op comfort ingericht waar ook de ouders kunnen blijven overnachten op een goed bed. Uiteraard komen er allerlei mogelijkheden in om de kinderen te kunnen aflijden van het ziek zijn Wij hebben de eerste kamer geadopteerd met stichting Jaimy ter waarde van €5.100,-. Daar zijn wij enorm trots dat we dit kunnen doen. De helft komt uit de jaarlijkse bijdrage van PPS Nederland en de andere helft is opgebracht door onze trouwe sponsoren en donateurs. Nu gaan we eens kijken of we een tweede kamer kunnen gaan adopteren en wellicht de komende collecte bij Vitesse daar een mooie actie voor is. Trots op onze kleine stichting die toch maar mooie dingen mag realiseren voor de kinderen met kanker.