Golf4Jaimydag 2017

was de jaarlijkse Golf4Jaimydag op het Landgoed Welderen te ELst. Jaarlijks wordt deze dag georganiseerd door de Lions 'Kwartier van Arnhem'. Deze dag is een dagvullend programma met een veiling, loterij en diner. Deze edite was weer een super dag met mooie deelnemers en sponsoren die deze dag mogelijk maken. Leuk om weer de deelnemers terug te zien die ieder jaar komen maar natuurlijk ook de nieuwe deelnemers. Dit jaar werd er gespeeld voor het Kinect Gaming suteem wat aan ieder bed zal komen in het nieuw te openen ( voorjaar 2018 ) Prinses Maxima Centrum te Utrecht. Deze editie was er ook een oude vriend van mij aanwezig die ik 35 jaar lang niet meer had gezien. Dat was toch wel een heel bijzondere ontmoeting en hebben de verhalen van vroeger weer even naar boven gehaald. Graag wil ik een ieder bedanken die deze dag weer tot een succes hebben gemaakt en waarbij er een super opbrengst van €30.000,- is opgebracht. Graag tot volgend jaar en dank namens het bestuur van stichting Jaimy en alle kinderen met kanker.