Doneren

Stichting Jaimy kan bestaan dankzij giften, donaties en sponsoring van zowel bedrijven als particulieren. Dat kan op alle denkbare manieren. Ook kunt u de Stichting Jaimy in uw testament opnemen, of bijvoorbeeld een periodieke schenking doen. Dit alles helpt ons in het bereiken van de doelstellingen.

Giften en legaten:

Het is mogelijk de Stichting Jaimy van Boxel financieel te ondersteunen door in het testament een legaat of erfstelling toe te kennen. Een testamentaire gift wordt pas uitgevoerd na het overlijden. In geval van een schenking geeft u uw geldelijke ondersteuning tijdens het leven.

Dit alles ten behoeve van vijf kinderoncologische centra: Amsterdam (VUMC),Groningen (UMCG), Leiden (LUMC), Nijmegen(UMC Radboud) en Maastricht (AZM). De andere kinderoncologische centra beschikken over een eigen sponsorafdeling.

U kunt de stichting steunen door uw donatie over te maken op bankrekeningnummer NL28RABO0383934281 t.n.v. Stichting Jaimy van Boxel te Arnhem KVK nummer : 09123209
of ga naar online doneren door op 'online doneren' te klikken

Opzeggen:

Wanneer u heeft gekozen voor online donatie leest u hier alle informatie om de incasso stop te zetten.