Het Theo Bos supporters tournooi

Het Theo Bos supporters tournooi. Komt allen die dag.

Zaterdag 28 mei 2016 vindt het 2de Theo Bos supporterstoernooi plaats en kleurt Sc. Oranje Geel/Zwart.

Uiteraard is er het voetbaltoernooi met aansluitend livemuziek en een BBQ.Ook iedereen die niet heeft meegespeeld kan voor €10,- p.p aansluiten bij de BBQ.
Naast het voetbal zijn er verschillende activiteiten voor iedereen. We hebben een verloting met geweldige prijzen en ook zal er een veiling plaatsvinden waar onder andere het originele wedstrijdshirt van Kashia wordt geveild.
Ook zijn er verschillende kraampjes waaronder prachtig gegraveerde glazen met opschrift van Theo Bos.
Voor de kinderen zijn er meerdere springkussens en kunnen ze een balletje trappen op de bijvelden.
Alles is georganiseerd om er met elkaar een geweldige en onvergetelijke dag van te maken!
Daarnaast zal deze dag in het teken staan van Stichting Jaimy, waarvan Theo Bos ambassadeur is geweest en dit is overgenomen door Theo Janssen.
We proberen zoveel mogelijk geld (en aandacht ) te genereren voor Stichting Jaimy zodat ze ondersteund worden in hun goede werk (www.stichtingjaimy.nl)

We hopen dan ook zaterdag 28 mei één groot Vitesse feest te vieren met iedereen!!! Komt allen!!!

Tot zaterdag 28 mei (10:00 - 22:00)
Sportclub Oranje (achter de Bleu Band)
Huissensestraat 291