PPS-Nederland

sponsor van stichting Jaimy is geworden. De bedoeling is dat het een meerjarige sponsoring zal zijn en daar zijn wij erg blij mee. Op naar mooie projecten waar de bijdrage van PPS-Nederland in verwerkt zal worden. Voor de bijdrage van 2017 zal dit toegevoegd worden aan een speciale projector die spellen kan projecteren op de tafel of de vloer. Dit is een project van €11.000,- waar ook een stuk opleiding en begeleiding in zit begrepen voor de pedagogen. Dank namens het bestuur van stichting Jaimy en de kinderen met kanker.

Hieronder het bericht van PPS-Nederland zoals het staat vermeldt op hun website.

Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!
17 december, 2017

Beste relatie,

via deze weg willen wij u bedanken voor de prettige en succesvolle samenwerking in 2017, wij kijken uit naar een constructieve voortzetting in 2018.

Dit jaar hebben wij gekozen om in plaats van relatiegeschenken, een donatie te doen aan een goed doel, namelijk Stichting Jaimy van Boxel.

Namens ons voltallige team wensen wij u en uw naasten fijne feestdagen en zijn wij u graag weer van dienst in 2018!

ProActief Performance Solutions B.V.,

Daniel Vermaas, Gert Fluit, Penny Bais, John van Ieperen