Sint en Piet in het PMC

Namens stichting Jaimy hebben wij een kleine 500 schoenkados geschonken met een waarde van €4420.- Wij zijn er trots op dat we dat weer hebben kunnen doen. De shared care ziekenhuizen delen mee in deze schenking. Jaren lang heb ik samen met Hennie de oncologische centra's persoonlijk voorzien van de kadootjes door de ziekenhuizen op 1 dag allemaal te bezoeken. We maakten dan een kleine 1000 km en voor Hennie kwamen er nog 250 bij want die kwam van Spijkenisse naar ons toe en s'avonds laat ging hij weer naar huis. Hennie is één van de trouwe vrijwilligers.

Onderstaande tekst is van het Prinses Maxima Centrum te Utrecht

Gelukkig kwam alles goed, de Sint heeft alle kinderen gevonden  en ook het grote boek is - hoera - weer terecht! Het was een heel gezellige middag, dank u Sinterklaasje, tot volgend jaar. U komt dan toch weer in het Máxima?

We willen heel graag Stichting Ankie, stichting jaimy voor kinderen met kanker, medewerkers Luchtverkeersleiding Nederland (LVNL), Sinterklaasclub Lisse, BrassBells, De Schenker en de vrijwilligers van het Ronald McDonald Kinderfonds, VOKK en het Prinses Máxima Centrum bedanken. Zonder jullie hadden we het niet zo gezellig kunnen maken!