Ventoux4Jaimy

Olie service Zuid en Rapid Specialty slaan de handen ineen voor een waanzinnig mooi evenement!!!

De meesten van jullie kennen Olieservice Zuid en Rapid Specialty wel maar de Stichting Jaimy van Boxel (nog) niet.

Een korte introductie volgt nu.

Ventoux4Jaimy

Dat is de naam waar we ooit mee zijn begonnen 7 jaar terug in de tijd.

Ondanks vele pogingen en veel tijd is het nooit echt van de grond gekomen en dat is best jammer.

Graag zie ik het een jaarlijkse traditie worden of een twee jaarlijkse traditie.

Geen gekke verplichtingen maar gewoon normaal.

Onder normaal versta ik de vraag, laat je sponsoren voor de rit naar de top zonder daar een minimaal bedrag aan te koppelen. Voor de een is €100,- veel en voor een ander is dat een makkie.

Ook vrij is het kopen van het tenue van stichting Jaimy voor het bedrag van €125,- en niet de verplichting om daar in te moeten fietsen met de groep.

Een stukje ontzorgen kan zijn de fietsen georganiseerd in een busje mee te nemen naar Frankrijk. Hier zijn wel kosten aan verbonden als huurbusje, brandstof en tol. Hoe meer fietsen des te lager de kosten.

Het verblijf zelf regelen en ik zelf doe dat via Airbnb maar er zijn natuurlijk ook goeie campings te vinden.

Ieder jaar neem ik een bordje mee waar de namen op staan van kinderen en volwassenen die zijn overleden aan kanker en van de deelnemer kan het een familielid zijn die niet is overleden aan kanker. Het bordje is inmiddels wel een stikker geworden die wij een plaatsje geven bij het monument van de overleden wielrenner ‘Simpson’. Waarom een sticker? 1 x per jaar wordt alles eraf gehaald of het nu een bordje of sticker is dus vandaar een sticker.

De datum zal altijd de eerste weekend van september zijn.

Zoals de meesten van jullie wel kunnen inschatten is er niks zo vreselijk als de  ziekte kanker.

Deze stichting zet zich belangeloos in voor deze kinderen in diverse oncologische centrums in Nederland met het Prinses Maxima centrum te Utrecht als hoofd centra.

Hoe mooi zou het zijn als wij met zoveel mogelijk deelnemers gaan proberen hier een mooi evenement van te maken.

Dit is puur bedoeld als interesse peiling en zal definitief worden bij voldoende animo.

Voor meer informatie raadpleeg de volgende website:

www.stichtingjaimy.nl

of bel met: